معجزه ي خدا براي ما

دوتا خط... یکی پررنگ یکی کمرنگ

1394/3/5 17:53
نویسنده : يك مامان عاشق
156 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

این سومین نوشته من برای تو درحالی که نمیدونم مهمون همیشگی زندگیمون شدی یا  نه ... این اولین باری نیست که به حضورت شک میکنم... ولی اینبار جدی تر ازهمیشه اس. چند روزی که حالم اصلا خوب نیس. یه موقع هایی معده درد وسردرد های وحشتناک دارم...مدام احساس گرمای شدید میکنم وحتی بعضی وقتا حالت تهوع دارم. همون مسئله اصلی واین اوضاع که تاحالا برام پیش نیومده بود وادارمون کرد بیبی چک بگیریم. دیروزباباییت خریدش وبعدشم بااینکه خیلی خسته بود رفتیم وکلی خرید کردیم تا معده ام خالی نمونه واذیت نشم. شب قبل از خواب تو چندتا سایت گشتیم تا روش استفاده اش رو دقیق یادبگیرم.کلی صحبت کردیم وتصمیم گرفتیم تست روچند روز بعد انجام بدم.صبح زود از خواب بیدارشدیم صبحانمون رو خوردیم وباباییت رفت سرکار. من موندم واسترس وتواین سایت اون سایت گشتن ومشورت با بعضی از دوستام.آخرشم نتونستم تحمل کنم ودلو زدم به دریا... نتیجه تست دوتا خط بود... یکیش پررنگ ویکیش کمرنگ. دوباره با دوستام حرف زدم وگفتن احتمال بارداریم هست ولی بهتره بازم تست روانجام بدم وازمایش خون بدم تا مطمئن. شم.آخه یه سری مسائل هم هست که احتمال بودنت رو تقریبا صفر میکنه. ومن وباباییت الان نمیدونیم هستی یا نه... چندروزی صبرمیکنیم وبعد بود ویا نبودنت مشخص میشه.... ظهرکه بابایی اومد خونه کاملا جدی گفتم تست رو انجام ندادم... باور ش شد... ولی بعد ناهار بیبی چک رو نشونش دادم. قشنگ شوکه شد ومن اشک شوق رو توچشماش دیدم... وقتی بوسم کرد... حس عجیبی بهم دست داد... نمیدونم چجوری توضیحش بدم... حتی نمیتونم حسی رو که وقتی دوتاخط رو دیدم داشتم به زبون بیارم.... ایشالله تا چند روز دیگه همه چی مشخص میشه... بااینکه اومدنت خوشحالمون میکنه ولی خودمون رو برای هر نتیجه ای آماده کردیم... وحتی اگه فعلا نباشی خداروشکر میکنم که امروز حس های شیرینی رو تجربه کردیم 

پسندها (3)

نظرات (0)