معجزه ي خدا براي ما

همیشه یادت باشه

1394/2/3 21:17
نویسنده : يك مامان عاشق
127 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام...این اولین نوشته رسمی ِ من برای تو معجزه زندگیمون ِ.راستش منی که کافی قلم به دست بگیرم و جملات خیلی سریع از قلبم روی کاغذ منتقل میشه حالا ... مثل این ِ که تموم وجودم قفل شده.نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم...
برای شروع بهتره از خودت بگم...از تویی که مطمئنا یه معجزه ای...از طرف خدای مهربون برای من و باباییت.از تویی که هنوز وجود خارجی نداری...و ما نمیدونیم کی قراره بیای و زندگیمون رو شیرین تر بکنی.ولی از همین حالا یه جور خاصی دوستت داریم.دوست داشتن تو از یه جنس دیگه اس...برای ما ناشناخته ولی در عین حال زیباست.
من به عنوان مادرت وقتی به اولین لحظه ای که متوجه حضورت میشم،به اون ثانیه ای که بودنت رو،حضور روشنت رو به بابایی مهربونت خبر میدم،به اولین باری که صدای قلبت رو میشنوم و حرکاتت رو حس میکنم،به لحظه به لحظه ای که برات از خدا و بنده های خوبش میگم و حتی برات قرآن و دعامیخونم،به اون دقایقی که باهات خلوت میکنم و با یه ذوق وصف نشدنی برات درباره ی خودمون(من و باباییت)و خونواده هامون حرف میزنم،به لباس ها و حتی خریدهایی که برات میکنیم و به اولین لحظاتی که پاهای پاکت رو  رو این زمین خاکی میذاری و من اول از همه و همه میبینمت و بهت خوش آمد میگم....فکر میکنم چشمام پر اشک میشه و پر میشم از حس های بی نظیر دوست داشتن.
عشق ِ من به عنوان پدرت وقتی راجع به تو حرف میزنه چشماش جور دیگه ای می درخشه و لبخندی که تو نگاهش موج میزنه بی نظیر ِ.تو حالت های مختلفی تصورت میکنه وذوق زده میشه.وقتی تو دل مامانی هستی و باهات حرف میزنه و میگه بیشتر لگدم بزنی.وقتی به دنیا اومدی و برای اولین بار میبوستت.حتی وقتی بزرگ شدی و داری ازدواج میکنی.ولی فکر کنم بیشترین ولذت بخش ترین تصوری که از تو داره این ِ که لباس سفیدی تنت ِ،چهار دست و پا راه میری و  و مشغول بازی با بابا بزرگت(یعنی بابایی من)هستی.

پدرت هم مثل من خیلی وقتا درباره ات فکر میکنه...درباره جنسیتت...اسمت...شکل و قیافه ات...حتی رنگ چشمات.

                         ولی چیزی که برای هردومون از همه چی باارزش تره این ِ که تو سالم باشی...

+ من بی صبرانه منتظر اومدنت هستم عزیزدلم.بی صبرانه.....وپدرت داره برای روبه راه شدن شرایطمون برا داشتنت نهایت تلاشش رو میکنه...دعا کن خیلی زود همه کارامون خوب پیش بره تا بتونیم برای داشتنت اماده تر باشیم و تو مهمون همیشگی لحظه های خوب و خوش زندگیمون بشی.

+ اولین نوشته رسمی من برای عزیزدلمون...




 

پسندها (3)

نظرات (0)